Protestantse Gemeente Leidsche Rijn

Hartelijk welkom bij Mijn.KerkenInDeHoef.nl

Via deze website kun je een gift geven aan de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn. Tevens kunnen collectebonnen besteld worden die vervolgens opgehaald kunnen worden bij de koster.
Alle betalingen worden uitgevoerd via iDeal.

Actie Kerkbalans

Voor het doorgeven van een toezegging voor de Actie Kerkbalans ontvang je een e-mail met een persoonlijke link. Weet je niet zeker of jouw e-mailadres bekend is bij de ledenadministratie? Stuur dan een e-mail naar ledenadministratie@kerkenindehoef.nl.

Account aanmaken

Om collectebonnen te kunnen bestellen en een toezegging te doen voor de Actie Kerkbalans is het nodig om een account aan te maken. Giften kunnen zowel anoniem als via een account gedaan worden. Klik in het menu op Mijn Account om een account aan te maken.

Fiscaal aantrekkelijk

Wist je dat collectebonnen, giften en bijdragen voor de Actie Kerkbalans fiscaal aftrekbaar zijn? Kijk voor meer informatie hierover op onze ANBI-pagina.

Vragen?

Heb je nog vragen over de Protestantse Gemeente Leidsche Rijn, het bestellen van collectebonnen of het geven van een gift, kijk dan bij de Veelgestelde vragen of stuur een e-mail naar kerkrentmeesters@kerkenindehoef.nl.